איך תבנו קישורים חיצוניים טובים לקידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל
במדריך נלמד = איך תבנו קישורים חיצוניים טובים אם אתם מעוניינים כי לאתר שלכם תהיה תנועה משמעותית הרי חשוב ביותר שתבנו נכון את האסטרטגיה של הקישורים שלכם- כל הדרכים הנכונות כאן במאמר.
למה קישורים חיצוניים חשובים ביותר לאתר האינטרנט
אמנם אפשר לקדם את האתר ללא צורך בקישורים חיצוניים, אך הדבר דומה לאצן בתחרות ריצה אשר לרגליו מחוברת משקולת כבדה.
מה הכוונה? כיום האלגוריתם של גוגל מבחין בצורה טובה יותר בלינקים טובים ולניקים שאינם טובים ולכן קיימת חשיבות עליונה לבנות קישורים איכותיים יותר. יתרה מכך, כל דף אינטרנט אשר תבדקו אותו אשר מדורג גבוה, תגלו כי יש לא מעט אתרים אשר מפנים לאותו הדף.
מה צריך לדעת על בניית קישורים בשנת 2019
בשנת 2019 חשוב מאד לדעת על בניית קישורים כי העבודה אינה דומה לעבודה לפני עשור ויש בסופו של היום לראות את טובת הלקוחות.
איך תבנו קישורים חיצוניים טובים יש לערוך מיפוי של הנכסים הדיגטליים
אחד הדברים החשובים ביותר בעת בניית קישורים בשנת 2019 הוא לבנות מערך קישורים המבוסס על הנכסים הדיגיטליים שלכם.
מהו נכס דיגטלי? נכס ובו תמצאו תוכן איכותי, מידע ומוצרים שונים של אנשי עסקים. בעלי אתרים רבים משקיעים היום לא מעט מזמנם על מנת לייצור להם נכסים דיגטליים משמעותיים אשר יסייעו להם וגם יהיה ניתן להסתייע בהם לצורך בניית קישורים איכותיים.
תתמקדו בלקוחות אשר אתם רוצים להיכנס לאתר
בעלי אתרים צריכים לשאול את עצמם את אחת השאלות החשובות ביותר- אילו לקוחות הם רוצים? מי קהל היעד אשר אליו הם פונים?
חשוב ביותר להתמקד בלקוחות אשר רוצים להיכנס לאתר שלכם.
ההמלצה היא להגדיר יעדים איכותיים על מנת שיהיו לכם לקוחות איכותיים.
כאשר תגדירו את היעדים, תדעו באילו נכסים דיגטליים יהיה עליכם לעשות שימוש. שימו לב כי שימוש בתכנים אשר
מעניינים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הם התכנים אשר בהם תעשו שימוש.
בחירה של המקורות המפנים לאתר שלכם
אחת הבחירות החשובות ביותר היא הבחירה של המקורות אשר מפנים לאתר שלכם כמו למשל בלוג אורח
הקשור בתחום הרלוונטי אליכם או אתרי אינדקסים כלליים או רשתות חברתיות וכן אתרי תמיכה כן אופציה של החלפת קישורים.
להלן מספר דוגמאות של אתרים :
איך תבנו קישורים חיצוניים טובים = בחירת יעד של כל קישור
החלטה חשובה ונוספת היא בחירת היעד של כל קישור – האם הקישור יהיה ממוקדם בעמוד הבית או שמא בעמוד קטגוריה?
באילו ערוצים כדאי לפעול
בשנת 2019 ניתן לראות שורה ארוכה של ערוצים בהם ניתן לפעול כמו גוגל, פייסבוק או אינסטגרם וכן שיווק בטאבולה ואאטובריין. ההמלצה היא לפעול בערוצים השונים בהתאם לפנייה של כל לקוח, היות ולכל לקוח צריך לבחור את הערוצים המתאימים עבורו.
אם ניקח לדוגמא חברת המפרסמת טיולים בבלוג טיולים, קיימת אפשרות ליצור רשימה של האנשים אשר הגיעו לבלוג ולהציג להם מספר מודעות על הבלוג.
הפעילות בערוצים השונים צריכה להתבסס על המערך השיווקי של קהל הלקוחות שלכם וכך ניתן לבנות את הקישורים החיצוניים בצורה טובה יותר.
רגע לפני סיום חשוב מאד לענות על השאלות הבאות
בכתבה הצגנו עבורכם את החשיבות של הקישורים החיצוניים ומדוע הם חיוניים לאתר שלכם.
אין ספק כי בשנת 2019 מדובר במשאב חיוני ביותר המסייע לאתר שלכם. ההמלצה שלנו היא להיות בטוחים בקהל היעד שלכם- דעו במדויק אל מי אתם רוצים לפנות ובאילו נכסים דיגטליים בכוונתכם לעשות שימוש? וכמובן מאיזה מקום ברצונכם להוציא את הקישור.
כאשר תענו על כל השאלות בצורה המפורטת ביותר, כך תדעו כי הדרך לבניית קישורים תהיה מוצלחת במיוחד.