מה היתרון של פרסום מאמרי שיווק באינטרנט – הדרך הטובה להביא גולשים לאתר
הרעיון העומד מאחורי פרסום מאמרי שיווק באינטרנט הוא היכולת להגיע אל מספר רב של קהלים ולהשפיע.
כיום ניתן לראות מספר דרכים ליצירת תוכן שיווקי ולא רק באמצעות מאמרים אלא גם באמצעות סרטוני וידיאו.
היות ומדובר ב
התוכן עובר מספר רב של שינויים
תחום דינמי למדי ניתן לראות כיום את השינויים אשר התוכן עובר.
משווקים רבים מבינים את החשיבות של עדכון התוכן משנה לשנה ולכן לא תמצאו אצלם תוכן ישר אלא תוכן מתעדכן.
משווקים אשר מבינים את הכוח של התוכן יעסקו ביצירת תכנים מקוריים ואיכותיים עבור הקהל שלהם.
הכוונה היא לא רק לדעת לערוך מחקר מתחרים איכותי אלא גם להבין בדיוק מה הקהל שלכם צריך.
על אילו פלטפורמות מדובר – פרסום מאמרי שיווק באינטרנט
כאשר אנו מדברים על שיווק באמצעות תוכן, נהוג להזכיר מספר פלטפורמות כמו למשל Outbrain או ו-Taboola אשר חולשות על התחום הזה וכל משווק תוכן מכיר אותן.
לשיטה יש מספר יתרונות – עסקים קטנים ובינוניים יכולים לעשות שימוש בשיטה ולפרסם כתבות באתרי אינטרנט אליהם נכנסים אלפי קוראים במהלך היום.
הכתבות הללו מייצרות תנועה איכותית והחברה אשר אחראית על פרסום הכתבות ממתגת את עצמה בתור מומחית.
עוד יתרון משמעותי בא לידי ביטוי ביכולת לטרגט את קהל הקוראים וכך להפנות אותם לתכנים אשר מעניינים אותם.
שיווק באמצעות תוכן נעשה תוך מיומנות רבה
שיווק באמצעות תוכן נחשבת לפעולה אשר יש לעשותה תוך מיומנות רבה הכוללת יצירת מעטפת שיווק אשר תכלול בין היתר ניתוח מעמיק של קהל היעד וכן ניסוח של כותרות מניעות לפעולה וכמובן כתיבה שיווקית.
כיום ניתן למצוא מספר שיטות שיווק כגון כתבות אשר מופיעות בבלוג באתר וכמובן סרטוני וידיאו.
מה חשווב במסגרת בניית אסטרטגיית תוכן
במסגרת בניית אסטרטגיית תוכן קיימת חשיבות רבה לתכנן תוכנית אשר תסייע לכם לראות את התמונה הכללית ולהבין כיצד באמצעות השיווק תהיה לכם האפשרות להגיע אל מגוון רחב של קהלים.
ללא תוכנית עבודה מוגדרת יהיה לכם קשה מאד להתפתח בתחום .
המשמעות היא כי יהיה עליכם להשקיע זמן רב בתכנון המאמר אותו תפרסמו ולא תעשו זאת ברגע האחרון
מקוריות זה שם המשחק
כאשר אתם משקיעים בפעולה שיווקית, כדאי לדעת כי מקוריות זה שם המשחק.
תוכן רלוונטי ומקורי אשר יגיע לקהל יעד רב יגדיל את ההתעניינות שלהם. מכאן, התוכן שאתם מייצרים צריך להיות מקורי וטוב.
על התוכן לעניין את הקהל שלכם ולא לגרום לו להשתעמם ולהפסיק את המאמר שלכם באמצע.
חשבו על הקוראים שלכם- הם מקדישים זמן על מנת לקרוא את המאמר שלכם או כל תוכן אחר, לכן אל תבזבזו להם את הזמן.
ספרו את הסיפור שלכם
על מנת למשוך קהל יעד- ספרו את הסיפור שלכם, ספרו על החוויה אותה אתם מציעים לקוראים שלכם.
אל תתחבאו מאחורי סיסמאות אלא היו אנושיים וספרו בדיוק מה עברתם בדרך ומהם הקשיים עימם התמודדתם וכיצד הדרך אותה עברתם הפכה אתכם לאנשי מקצוע טובים יותר.
גלו ערוצי תוכן חדשים
כאשר אתם מתכננים את הפעילות השיווקית שלכם, זה בדיוק הזמן להשקיע מחשבה בגילוי של ערוצי תוכן חדשים כמו יוטיוב או אינסטגרם.
כיום לא חסרים ערוצי תוכן חדשים וההמלצה היא לא לפחד לגלות אותם עבור הקוראים שלכם.
בו ברגע שתמצאו את החיבור בין הערוצים לבין הערך המוסף שלכם – אתם נמצאים בנקודה חשובה ביותר
בקשר שלכם עם קהל הקוראים ולכן עליכם לערוך מחקר לגבי הערוצים החדשים.