הכותרת חשובה לא פחות מהתוכן בתוך המאמר. זה צריך להיות מורגש מיד בכותרת וישמש כשורת נושא למאמר. כתיבת הכותרת הנכונה חשובה לא פחות מתכנון התוכן ועיצוב האתר שלך.
אם ברצונך ליצור כותרת המעבירה את מהות המאמר לקורא, תוכל לעשות שימוש באותו סוג של מילת מפתח שהיית עושה לשם בתוכן המאמר.
הכותרת חשובה באיזה סוג מילות מפתח תוכלו להשתמש למטרה זו?
ישנן כמה אפשרויות מילות מפתח שתרצה לקחת בחשבון בעת יצירת הכותרת למאמר שלך:
חלק עליון
מטרת מילת המפתח המובילה בכותרת היא לדחוף את הקורא לדף הבית של האתר.
תוכן וכותרת
מטרת מילת המפתח של התוכן בכותרת היא להביא את הקורא למאמר הרלוונטי.
שימוש בתואר
מטרת השימוש במילת המפתח title היא להשיג שיעור קליקים גבוה. title צריכה להיות קצרה, מתוקה ולהיות תורם לצריכה באתר חדשות עמוס.
תגית הכותרת
הכותרת חשובה מטרת מילת המפתח לכותרת היא לגרום לקורא להיות מודע לנושא המאמר.
אלו הן מילות המפתח הנפוצות ביותר בהן תוכל להשתמש ב title עבור אתרי
האינטרנט הפופולריים ביותר. עליכם לבחור את מילות המפתח בקפידה
מכיוון שאין מספיק מילות מפתח זמינות עבור כל כותרת באינדקס תוצאות החיפוש של גוגל.
האם עליך לכלול גם אחת ממילות המפתח האחרות מהטבלה הקודמת?
כן, בהחלט, מכיוון שמילות מפתח אלה יכולות לדחוף את הקוראים למאמר שלך.
יתכן שייקח כמה לחיצות עד שהקורא ימצא את המאמר שלך
ברגע שהוא יגיע לאתר שלך ומומלץ להיות ספציפי יותר עם title .
כותרת חיובית מגדילה את שיעור הקליקים ועוזרת למבקרים למצוא את המאמר שלך ביתר קלות.
שימוש בכותרות
לעיתים אנו אוהבים לקבץ פיסות מידע יחד כדי ליצור מבנה הגיוני.
זה מושג לעיתים קרובות באמצעות כותרות משנה, כלומר כותרות של פסקאות או כותרות במאמרים ארוכים.
צור כותרות משנה באמצעות מילות מפתח. לעתים קרובות אנו משתמשים בכותרות למידע בתוך מאמרים שיש לעכל במהירות.
על פי מכון שיווק התוכן של מוז, 42% מהצרכנים המקוונים מבלים יותר
זמן בשולחן העבודה מאשר בכל מכשיר אחר.
לקוחות אלה אחראים גם לייצר מעל 90% מתקציבי הפרסום המקוון.
אפשר לומר שכאשר מבקר מגיע לאתר, לרוב יש לו הרבה שאלות
ומצפים לתשובות. כותרות יכולות להיות הדרך שלך להפנות אותם לחלקים הרלוונטיים באתר שלך.
ערכנו אינפוגרפיקה המסכמת את 7 הפורמטים הפופולריים ביותר של כותרת במאמרים.
בואו נסתכל על חשיבות הכותרות ועל חשיבות השימוש בהן במאמרים שלכם.
חשוב לקרוא כותרות משתי סיבות:
על ידי הפרדת גוף המאמר לכותרת שלו, אתה הופך את title לנגישה
יותר לקורא. title תנחה את הקוראים לקרוא את גוף המאמר ולפיכך להשתמש בכותרות כדי למשוך אותם לאותם חלקים במאמר.
אם הצלחת ללחוץ על הדף הרלוונטי בגוף המאמר,
אתה אמור להיות מסוגל לשמור על עניין במאמר עצמו.
לאחר שהקוראים יצרו קשר עם המאמר שלך, הם תמיד יהיו מעוניינים לקרוא עוד.
למידע נוסף על כותרות עמודים.
איך אתה מעצב את title שלך?
לקבלת מידה רבה של בהירות, עליך להשתמש בנקודות תבליט בכותרות שלך.
עם זאת, אתה יכול גם לשקול להשתמש בסוגים אחרים של
אלמנטים חזותיים כדי להראות לקורא במה הם אמורים להתעניין.
ערכנו אינפוגרפיקה המסכמת את 7 הכותרות הפופולריות ביותר.
השתמש בשיטות המומלצות
הימנע מכותרות ארוכות מדי.
השתמש בכותרות הרלוונטיות לנושא שלך.
הימנע מכותרת שאינה משמשת בגוף המאמר.
אל תשתמשו בכותרות!
השתמש בכותרות עבור רשימות או נקודות תבליט.
שימוש ב- nofollow
סוגים אלה של קישורים יסייעו להפחית את הסבירות לשיעור הקליקים
שלהם ולהגדיל את סיכוייהם לקבל שיעור קליקים נמוך.
הנה אינפוגרפיקה מועילה המסכמת את ה- nofollow בטוויטר.
השתמש בתווית לרוחב האתר
לבניית קישורים חזקים ויעילים יותר, עליכם גם לחפש להוסיף את הקישור
של האתר שלכם לאתרים הנהנים מקישורים כמו הבלוג שלכם.
על פי Digimind, 90% מהמבקרים סומכים על אתר שהזכיר
בבלוג ואותו מושג ניתן להחיל גם על רשתות חברתיות אחרות.
השתמש בטקסט עוגן עם טקסט העוגן המדורג ביותר.
הנה דוגמה:
השתמש בסימן שאלה
השתמש במרכאות
השתמש בכוכבית כפולה
איך להתחיל?
יכול להיות ששמת לב שסיפקנו קישורים לכלים המוצעים
בסטטיסטיקה הנ"ל. סיפקנו גם רשימת פעולות פשוטה שתאפשר לך לקשר את המאמרים שלך.
רשימת הבדיקה המלאה היא כדלקמן:
לקבלת עצות נוספות לגבי הדרכים הטובות ביותר ליצור קישורים, עליכם להעיף מבט בקישור הבא:
אל תחמיץ את הוספת כתובת האתר של האתר שלך באינטרנט.
בניית קישורים היא תהליך ארוך טווח. אינך יכול לצפות ליצור קישורים בסביבה
ניתן גם לקרוא באתר עוד כתבות בנושא: