אתרי אינטרנט שבנויים היטב יקבלו הרבה יותר חשיפה מהמתחרים
רשת האינטרנט עבור בעלי עסקים היא כמו זירת קרב אינסופית, של אתרי אינטרנט הדומים זה לזה עד מאוד.
זוהי הסיבה לכך, שאחת מהמשימות החשובות ביותר עבור מומחים לבניית אתרים, היא להצליח לייצר בידול בין האתר שהם מקימים לבין ה"שחקנים" האחרים מאותו התחום, הממתינים "להילחם" מולם על תשומת הלב של הגולשים.
דרך יעילה מאוד להצליח לבדל אתר ממתחריו ולקדם אותו בצורה מצוינת ברשת, היא הקמתו על בסיס של פלטפורמה נוחה ופשוטה לתפעול ששמה וורדפרס, אשר כיום היא המערכת הפופולרית ביותר לבניית אתרים.
מדוע כדאי לבנות אתרי אינטרנט בוורדפרס?
בדומה לאדמה איכותית שעליה שותלים צמחים, הגדלים במהרה – כך גם מערכת וורדפרס היא קרקע נהדרת עבור בניית אתרים באינטרנט.
קל מאוד ללמוד אותה והיא אינה דורשת ידע בתכנות ולמעשה, ישנם הרבה מאוד בעלי עסקים שלאחר ההקמה הראשונית של האתר העסקי שלהם, מסוגלים להוסיף תוכן בכוחות עצמם אל האתר העסקי ואינם צריכים בעל מקצוע שיעשה זאת עבורם.
מלבד הנוחות בשימוש, מערכת הוורדפרס נחשבת ל"אהובה" יותר על ידי מנוע החיפוש של גוגל, שמעדיף אתרים מלאי תוכן עשיר ויודע לזהות אתרים מושקעים במיוחד.
כיצד המערכת מסייעת לקידום אתרים אורגני?
כדי שאתר עסקי יגיע למקומות הראשונים בין תוצאות החיפוש בגוגל, יש לבצע פעולות של שיווק ופרסום, כאשר קידום אורגני נחשב לדרך הטובה והאפקטיבית ביותר למיצוב אתרים במיקומים גבוהים.
הקידום האורגני מצריך מחקר מקדים של מילות מפתח וניתוח נכון של קהל היעד, העתיד להגיע בסופו של דבר, אל האתר שנמצא בתהליכי הקמה.
מערכת וורדפרס מבוססת על קוד פתוח, שהוא נגיש מאוד ומאפשר ביצוע שינויים באופן תדיר וללא סיבוכים מיותרים.
המשמעות היא, שכאשר האתר צריך "חיזוקים במקומות הנכונים", כמו שילובים של טקסטים וביטויי מפתח, אין שום בעיה לעשות זאת מעכשיו לעכשיו.
הגמישות של המערכת מייצרת אתר שנמצא במצבו האופטימלי בכל עת
וכן ניתן לשנותו לפי הצרכים והתגובות של קהל הגולשים – ובכך להיטיב כל הזמן את התכנים שבתוכו, מה שעשוי להגביר את תנועת הגולשים.
האם כדי להצליח – חובה לעשות גם קידום ממומן?
אז מצד אחד, זה נכון שכדאי לבנות אתרים בוודרפרס ולעזור להם להתקדם, בדרך הדרגתית ובטוחה, במעלה סולם התוצאות של גוגל.
אבל ישנם אתרים חדשים הזקוקים למקפצה מהירה יותר, כמו גם אתרים וותיקים שנחלשו מאוד וזקוקים לדחיפה קלה קדימה, על מנת לחזור למסלול.
במצבים שכאלה, כדאי לשלב גם קמפיין ממומן לאתר, שמשמעו קבלת חשיפה מקסימלית בתוך זמן קצר יחסית.
ההשקעה הפיננסית בקידום ממומן היא אפקטיבית לטווח הקצר, אך כדאי לבחון את תוצאותיה ולהסיר את הקמפיין כאשר הוא מאבד מיעילותו ולהשאיר את העבודה המורכבת והחשובה, שיודע הקידום האורגני לעשות.